مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل 2)

فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل 2) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل 2)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-اختلال-درخودماندگی-چشمی-(فصل-2)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل دوم) در 15 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:


براساس پژوهش های عصب شناختی الگوی غیرعادی تماس چشمی در کودکان درخودمانده می تواند با مشکلاتشان در پردازش دیگر اطلاعات اجتماعی همانند هویت و شخصیت مرتبط باشد. برای نمونه چندین پژوهش گزارش دادند که فعالیت ضعیف شکنج مخروطی  در طول پردازش چهره در افراد درخودمانده می تواند تا حدی به کاهش خودبخودی تمرکز چشم ها منجر شود(حاجی خانی ،2007). بنابراین مدت زمان تمرکز خودبخودی بر چشم ها با سطح فعالیت شکنج مخروطی مرتبط می باشد(دالتن ،2005) و عدم تمرکز صحیح چشم ها در افراد درخودمانده نتیجه سطح عملکرد غیرعادی شکنج مخروطی است(هادجی خانی،2007).
به تازگی در تبیین اختلالات طیف درخودماندگی به کژکنشی نظام عصبی آینه ای انسان  اشاره شده که ممکن است زمینه ساز نقص های اجتماعی در افراد درخودمانده باشد. مطالعات FMRI  به طور برجسته حاکی از فعالیت محدود شده جزء پیشانی از نظام عصبی آینه ای در کودکان درخودمانده در جریان مشاهده و تقلید چهره های هیجانی است. علاوه بر این نتایج، انحراف فعالیت نظام عصبی آینه ای را در کودکان درخودمانده در حوزه هیجانی به طور مکرر نشان می دهد(داپریتو و همکاران،2006 ).
 در پژوهشی دیگر کلین  و همکارانش (2008)، نشان دادند که نوجوانان درخودمانده رویدادهای اجتماعی را به شیوه ای انحرافی بررسی می کنند، آنها همچنین خاطر نشان کردند که افراد درخودمانده نسبت به افراد عادی تمرکز بیشتری را بر بدن و دهان نسبت به چشم ها انجام می دهند.
در پژوهشی پیگوت  و همکارانش(2004) با بررسی کودکان درخودمانده و عادی با به کارگیری فن آوری FMRI  نشان دادند که در جریان تکلیف پردازش چهره فعالیت شکنج پیشانی و آمیگدال در کودکان درخودمانده نسبت به کودکان عادی کمتر است.همچنین نظریه آمیگدال درخودماندگی بیان می کند که بدکارکردی های سیستم زیرقشری نقش اساسی را در نقایص اجتماعی- هیجانی افراد درخودمانده بازی می کنند(میو، پانا،آورام،2012).

جهت داشتن پروپزوال مناسب برای مبانی نظری اختلال درخودماندگی چشمی با ما تماس بگیرید.

 پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مباني نظري و پيشينه پژوهش درخودماندگی کودکان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل 2) دانلود مباني نظري اختلالات کودکان استثنایی مباني نظري کودکان استثنایی پيشينه نظري روش های مداخله در تماس چشمی پيشينه پژوهش عصب شناختی درباره ت

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال درخودماندگی چشمی (فصل 2)


تحقیق بررسي ازدیاد زنان مبتلا به ضايعات رحم و سرويكس

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تیپ شخصیت فردی (فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

مطالعات و رساله معماري طراحی شهر کتاب

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)

دانلود پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

طرح توجیهی زنبور داري و پرورش زنبور عسل + پاورپوینت

فرآيندهاي جوشكاري «مقاومتي» Resistance Welding

پاورپوینت کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی تالیف Richard C.Detmer ترجمه هاشمی اصل و مشحون

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و دیدگاه های ساختار سازمانی (فصل 2)

ادبیات نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی (فصل دوم پایان نامه)